If you don't mean what you say then shut the fuck up

Sanna som skriver, första gången på typ 200 miljoner år ?
Men har inte haft internet för var i västerås hos mormor med beccy och familjen och mormor har ingen datoooor.

Men där vare kul iaf, bacca var dum i huvet som vanligt..
Sen idag var jag i stallet as alla söndagar, det var typ 1000 minusgrader och jag frös.
Men Riff skötte sig riktigt bra idag, han var pigg as hell men använde energin till att arbeta med mig och inte mot mig. Vilket var super skönt.
Sen efter det käkade jag och Bettan thaisoppa och macka, det var möööms.
Sen har jag bara chillat i typ några timmar, somnade nr jag kom hem.

Och nu gör saga masage på mig, super skönt.
Vad händer imorgon då ? Blir tandläkaren med Beccy, bebisen ska få tandställning.
Och sen blire skolan, och efter skolan att vara med beccy typ ?
Standard.

Sen MÅSTE jag träffa Otto och Vanessa i veckan, saknar dom så jag bajsar på mig.
Lixom, dom är mina homies och jag träffar dom 1 gång i månaden typ, nej nu när jag tänker på det så blir jag sad face så nu ska jag tänka på nått annat.
Hare gött, vi hörs.
Pussen.

Jag har köttebulle ögon, åt helvete med det.
köttbulle ögon ? ohyees.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0